عضو شوید
عضویت سریع
آمار مطالب
آمار کاربران
کاربران آنلاین
آمار بازدید
گروه تحقیقاتی پلاسما
Plasma Research Group,
skype, Whatsapp & Line: 09123600694
Office : 02166944215
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
website: pdsabz@yahoo.com
www.pdsabz.com
sms: 5000206077
کاربرد نظریههای استراتژیهای در بررسی موانع کارآفرینی جمعی کسب و کار نارنگی در سیاهو
مدل پیشبینی کارآفرینی بر اساس ویژگیهای شخصیتی با نقش واسطهای تابآوری
مدلی برای کارآفرینی استراتژیک مبتنی بر حاکمیت شرکتی در کسب و کارهای تولیدی ایران(پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
معرفی کارآفرینی در دانشگاههای ایران
مقایسه رابطه کیفیت و ساختار سرمایه اجتماعی با کارآفرینی سازمانی در مازی نور
مقایسه مطالعه تطبیقی شاخصههای کارآفرینی سازمانی بانک اقتصاد نوین
مقایسه ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی در میان دانشآموزان دبیرستانهای پسرانه غيرانتفاعی و دولتی شهر كرج
مقایسه ویژگیهای شخصیتی مرتبط با کارآفرینی در دانشآموزان دبیرستانهای دولتی و غیرانتفاعی شهرستان گرمسار
مقایسه ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاههای سنتی (حضوری) و از راه دور (پیام نور)
مقایسه ویژیگیهای شخصیتی کارآفرینی میان دانشجویان کارشناسی سال اول؛(بعنوان ورودی دانشگاه) و دانشجویان کارشناسی سال آخر(بعنوان خروجی دانشگاه) در دانشگاههای شهر تهران
مقایسهی فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در پارکهای علم و فناوری استان تهران
میزان تاثیر ساختار سازمانی بر کارآفرینی درون سازمانی در کسب و کارهای کوچک (مطالعه موردی سیمان سنگسر)
نقش برنامههای تلویزیونی مستند رسانه ملی در توسعه فرهنگ کارآفرینی
نقش توسعه گردشگری ورزشی در ایجاد کسب و کارهای ورزشی از دیدگاه کارشناسان تربیت بدنی و گردشگری استان کرمان
نقش دانشگاهها در توسعه شهرهای کوچک
نقش شهرکهای صنعتی در توسعه پایدار شهرهای کوچک
نقش صنایع دستی در ایجاد درآمد و کنترل مهاجرت
نقش کارآفرینی در عملکرد مدیریت زنجیره سرد (مورد مطالعه صنایع غذایی)
نقش مدیریت برند در ایجاد سرمایهگذاری مخاطره آمیز جدید در بنگاه های کوچک و متوسط (مورد مطالعه صنعت مواد غذایی)
بررسی ارتباط بین میزان فراگیری درس کارآفرینی و افزایش تواناییها و علایق دانشآموزان به اشتغال (مقطع کاردانش مناطق غرب تهران در سال تحصیلی ۸۹-۸۸)
بررسی رابطهی بین هوش عاطفی کارکنان و کارآفرینی آنها در شرکت کارخانجات مخابرات ایران (ITMC)
بررسی نقش تحلیلی استراتژیهای بازاریابی بر توسعه کارآفرینی سازمانی در صنعت FMCG
بررسی ویژگیهای فردی تاثیرگذار بر موفقیت فعالیتهای کارآفرینانه و ارائه الگوی مناسب (شرکتهای کارآفرین فعال دربخش صنایع فلزی شرکتهای کوچک و متوسط داخلی)
تاثیر آموزش الگوی KAB ( (Know About Business) بر گرایش کارآفرینانه فراگیران
یکپارچهسازی منابع و ظرقیت شرکتها برای پیادهسازی و سرمایهگذاری در CRM
کد را وارد نمایید:
تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجام پایان نامه /پروپوزال/مقاله و آدرس pdsabz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.
RSS